Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Warsztaty oparte na treningu umiejętności w trakcie interaktywnych ćwiczeń, symulacji, analiz przypadków – typowe ćwiczenia z sesji assessment i development centers dla menedżerów. Zakres tematyczny: sposoby wywierania wpływu społecznego, motywowanie pracowników, stymulowanie rozwoju własnego oraz rozwoju pracowników, zarządzanie zmianą organizacyjną, rozwiązywanie konfliktów, budowa własnych kompetencji komunikacyjnych, delegowanie zadań i uprawnień.
Cel:
▪ Praktyczne przećwiczenie umiejętności niezbędnych w zarządzaniu mniejszymi zespołami w środowisku biznesowym.
▪ Postawienie uczestników przed konkretnymi zadaniami menedżerskimi.
▪ Poznanie technik związanych z wywieraniem wpływu na pracowników, kształtowaniem ich motywacji, stymulowaniem ich rozwoju, rozwiązywaniem konfliktów, delegowaniem zadań.
▪ Praktyczne przećwiczenie umiejętności komunikacyjnych
▪ Zapoznanie z technikami zarządzania konfliktami.
Program szkolenia:
1. Wprowadzenie – wywieranie wpływu na ludzi – podstawowe zagadnienia.
2. Analiza własnego stylu kierowania
▪ Rozpoznanie własnego stylu.
▪ Możliwości rozwoju.
▪ Techniki kierowania zespołem.
3. Motywowanie członków zespołu.
▪ Rozpoznawanie potrzeb pracowników
▪ Proces motywacji
▪ Wzmacnianie motywacji
▪ Budowanie motywacji wewnętrznej
▪ Stymulowanie rozwoju pracowników.
4. Komunikacja w zespole.
▪ Znaczenie komunikacji
▪ Bariery komunikacyjne
▪ Metody poprawy komunikacji
5. Zarządzanie zmianą organizacyjną
▪ Przyczyny oporów wobec zmian
▪ Łagodzenie oporów wobec zmian.
▪ Komunikowanie zmian
▪ Angażowanie pracowników w proces zmian
6. Zarządzanie konfliktem.
▪ Przyczyny konfliktów
▪ Rodzaje konfliktów
▪ Komunikacja a konflikt
▪ Metody stymulowania oraz ograniczania konfliktu
▪ Konflikt a agresja
7. Trening asertywności.
▪ Czym jest asertywność
▪ Nasze prawa
▪ Asertywne cele, ekspresja i słuchanie
▪ Szczególne strategie asertywne
Wszystkie punkty przy wykorzystaniu interaktywnych ćwiczeń, symulacji, analiz przypadków, testów osobowościowych i innych metod aktywizujących.
Zawartość szkolenia:
Odbiorca:
Osoby na stanowiskach kierowniczych – różne szczeble.
Czas trwania:
2 dni - 16 h
Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-17:00 według planu:
• 09:00 - 10:30 zajęcia
• 10:30 - 10:45 przerwa kawowa
• 10:45 - 13:00 zajęcia
• 13:00 - 14:00 przerwa na lunch
• 14:00 - 15:30 zajęcia
• 15:30 - 15:45 przerwa kawowa
• 15:45 - 17:00 zajęcia
W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę organizatorów
- Doświadczonego trenera
- Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
- Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Serwis kawowy
- Obiad w każdym dniu szkolenia
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
- Grupy do 12 osób
Zobacz również...
- Przemawianie publiczne i autoprezentacja
- Zarządzanie czasem
- Negocjacje i rozwiązywanie konfliktów (Harwardzki projekt negocjacyjny)
Zapraszamy do kontaktu!
Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Event Date | Do ustalenia |
Cena indywidualna | 1890,00 zł |
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706