Odkryj, jak sztuczna inteligencja może wspierać Twój rozwój zawodowy i ułatwiać codzienne życie.
Celem szkolenia jest poznanie podstawowych formalnych zasad analizy przypływu pracy i zadań w organizacjach, poprawnego modelowania procesów biznesowych, procedur, reguł biznesowych. Poznanie podstaw notacji BPMN (standard Object Management Group w modelowaniu procesów biznesowych), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów.
Szkolenie umożliwia uczestnikom zdobycie praktycznej wiedzy i umiejętności w procesowym podejściu do zarządzania usługami w organizacji IT.
Poznanie podstawowych formalnych zasad analizy obiektowej i projektowania obiektowego, wzorców analitycznych. Zwrócenie uwagi na typowe błędy. Poznanie podstaw notacji UML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania oraz klasycznej literaturze z zakresu analizy obiektowej. Omawiane zagadnienia są ilustrowane realnymi projektami.
Przygotuj swoją organizację do rozwoju w erze AI dzięki temu programowi szkoleniowemu skoncentrowanemu na kadrze kierowniczej.
Program szkolenia składa się z dwóch zasadniczych części – podstaw komunikacji w organizacji i omówienia rozwiązań komunikacyjnych w obszarach: rozwoju (projekty), utrzymania, wsparcia użytkowników oraz bezpieczeństwa. W części pierwszej dostarczona zostanie podstawowa wiedza teoretyczna niezbędna dla zrozumienia procesów komunikowania się w organizacji. W części drugiej omówione i przedyskutowane zostaną najważniejsze modele i najlepsze praktyki stosowane w poszczególnych obszarach.
Celem szkolenia jest zdobycie podstawowej wiedzy na temat komunikacji w zespole projektowym oraz poznanie praktycznych aspektów jej wykorzystania w zarządzaniu projektami. Uczestnicy szkolenia zostaną zapoznani z aspektami organizacyjnymi i psychologiczno-społecznymi komunikacji oraz ich wpływem na jakość i efektywności projektów.
Poznanie formalnych zasad dokumentowania wymagań na systemy, zarządzania zakresem projektu, analizy biznesowej. Poznanie podstaw notacji BMM i SysML (standard Object Management Group), poznanie dobrych praktyk, typowych błędów. Szkolenie bazuje na standardowym, opisanym na OMG.org/mda, procesie wytwarzania oprogramowania.
W dobie dynamicznego rozwoju rynku nowych technologii usystematyzowanie wiedzy z zakresu najważniejszych elementów umów zawieranych w związku ze sprzedażą rozwiązań informatycznych ma ogromne znaczenie dla każdej ze stron tych umów.
Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706