Przemawianie publiczne i autoprezentacja

Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT. 

  

Cel i forma zajęć:

Zajęcia przeznaczone są dla osób, które muszą zabierać głos publicznie. Podczas wielu interaktywnych ćwiczeń uczestnicy poznają tajniki związane z przemawianiem, przygotowywaniem wystąpienia, mają możliwość na bieżąco sprawdzania prezentowanych pomysłów. Prezentacje nagrywane są przy pomocy kamery, co pozwala spojrzeć na własne wystąpienie oczami publiczności. Podczas zajęć uczestnicy zachęcani są do eksperymentów, które pozwolą na wypracowanie własnego stylu prezentacji, który stanie się pozytywnym wyróżnikiem każdego uczestnika. Zajęcia prowadzone są w małej grupie (do 12 osób), aby maksymalnie efektywnie wykorzystać czas uczestników.

Szczegółowe cele zajęć to:

  • przełamanie barier związanych z publicznymi wystąpieniami
  • zapoznanie z technikami wywierania wpływu na słuchacza
  • dostarczenie narzędzi pozwalających na przyciągnięcie uwagi odbiorców przekazu
  • opanowanie umiejętności panowania nad odbiorcami
  • wykształcenie własnego, efektywnego stylu wystąpień.

Zawartość zajęć:

  • definiowanie odbiorców wystąpienia
  • wyznaczenie celu wystąpienia, forma wystąpienia
  • plan i struktura wypowiedzi
  • tworzenie notatek - przygotowanie
  • zdobywanie zaufania słuchaczy
  • opanowanie tremy, opanowanie tłumu
  • odpowiadanie na pytania
  • mimika i gestykulacja
  • wystąpienia zespołowe

Zajęcia prowadzone będą stacjonarnie w sali wykładowej. Zajęcia nastawione będą na przygotowanie do wystąpienia stacjonarnego przed publicznością.

 

Oczekiwane efekty kształcenia:

Efekty kształcenia:

Absolwent kursu:

·    Wiedza

1.     Rozumie znaczenie wystąpień publicznych

2.     Posiada wiedzę dotyczącą struktury efektywnego wystąpienia publicznego

·    Umiejętności

1.     Zna i potrafi stosować techniki podnoszące efektywność wystąpień publicznych

2.     Potrafi przygotować wystąpienie indywidualne oraz z partnerem

3.     Potrafi przykuć uwagę odbiorców do własnego przekazu

4.     Zna i potrafi stosować techniki angażowania odbiorców

5.     Potrafi prowadzić dialog z odbiorcami

·    Inne kompetencje

1.     Potrafi aktywnie bronić swoich poglądów

2.     Posiada umiejętność zbierania materiałów potrzebnych do analizy społecznej w zespole oraz w organizacji

 

 

Niezbędne przygotowanie:  

Uczestnicy przed zajęciami proszeni są o:

  • Przygotowanie wystąpienia indywidualnego na ok. 2 minuty dotyczącego wybranej organizacji (np. własnego pracodawcy, wspieranej organizacji społecznej) i zachęcającego do współpracy z nią.
  • Dobranie się w pary (jeśli jest nieparzysta liczba uczestników, możliwa jest także jedna trójka) i przygotowanie 5-minutowego wspólnego wystąpienia dowolnego problemu związanego z biznesem (np. argumentacja dotycząca podjęcia określonej decyzji menedżerskiej, prezentacja nowego produktu, usługi, prezentacja wskazująca na wagę określonego zagadnienia). Wystąpienie ma mieć charakter perswazyjny, ma mieć jasną, wyrazistą tezę. Obie (wszystkie trzy) osoby muszą brać udział w wystąpieniu, przy czym wypowiedzi powinny się dynamicznie przenikać, uzupełniać – nie jest wskazane dzielenie wystąpienia na dwie lub więcej niezależnych części, gdzie za każdą część miałaby odpowiadać tylko jedna osoba.

W wystąpieniach mogą, ale nie muszą być wykorzystywane prezentacje multimedialne (slajdy). Wskazane jest wchodzenie w interakcje ze słuchaczami – także w przypadku przeprowadzenia zajęć online.

Wystąpienia będą nagrywane na zajęciach i staną się bazą do analizy stylu poszczególnych prezentacji, wykorzystywanych technik oraz będą doskonalone w trakcie zajęć.

 

Ramowy program:

Podstawowe zasady komunikacji:

  • definiowanie audytorium – techniki poprawy skuteczności przekazu
  • definiowanie celu i sposobu wypowiedzi
  • struktura wypowiedzi – budowanie wstępu, rozwinięcia i zakończenia

Ćwiczenie z kamerą – budowanie wizerunku własnego lub własnej organizacji:

  • formułowanie tezy, konstruowanie argumentu
  • mowa ciała
  • walka z tremą
  • sposoby pobudzania słuchaczy

Wystąpienia publiczne – warsztaty

  • techniki zwiększania zaufania do mówcy
  • zjednywanie zwolenników
  • zachowania wobec tłumu
  • odpowiedzi na trudne pytania
  • wystąpienia online i ich specyfika
  • wystąpienia publiczne przed kamerą
  • wywiady przed kamerą – jak prowokować do dyskusji

 

Każdy uczestnik szkolenia po zakończeniu otrzyma certyfikat podpisany przed Prowadzącego.

 

Odbiorca:

Osoby często zabierające głos publicznie, często komunikujące się z ludźmi.

 

Czas trwania i forma:

Dwudniowe wykłady w PowerPoint połączone z licznymi ćwiczeniami, grami i symulacjami.

 

Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-17:00 według planu:

•  09:00 - 10:30 zajęcia
•  10:30 - 10:45 przerwa kawowa
•  10:45 - 13:00 zajęcia
•  13:00 - 14:00 przerwa na lunch
•  14:00 - 15:30 zajęcia
•  15:30 - 15:45 przerwa kawowa
•  15:45 - 17:00 zajęcia

 

 W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:

 - Miłą i fachową obsługę organizatorów
 - Doświadczonego trenera
 - Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
 - Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
 - Certyfikat ukończenia szkolenia
 - Serwis kawowy
 - Obiad w każdym dniu szkolenia
 - Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
 - Grupy do 12 osób


Zobacz również...

- Skuteczne porozumiewanie się w biznesie
-
Marketing usług IT
-
Warsztaty Menedżersko-Przywódcze


Zapraszamy do kontaktu!

Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Event Properties

Event Date Do ustalenia
Cena indywidualna 1890,00 zł
1890,00 zł

Szukaj szkolenia

Newsletter

Kalendarz

Grudzień   2024
M T W T F S S
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Zadzwoń lub napisz do nas

Dane adresowe

ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa

 

Dane identyfikacyjne

Kuduro sp. z o.o.

NIP: 5213934580

REGON: 38950480000000

KRS: 0000911706

Śledź nas na