Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Jeszcze do niedawna dobra koniunktura na rynku nieruchomości przyczyniała się do tego, że to klient poszukiwał na rynku interesującej go nieruchomości. Obecnie spadek sprzedaży w tej branży wymusza na inwestorach, spółdzielniach czy osobach prywatnych uatrakcyjnienie swojej oferty z wykorzystaniem dostępnych narzędzi marketingowych. Celem szkolenia jest zapoznanie uczestników z formami promocji nieruchomości. Podczas szkolenia uczestnicy uzyskają kompleksową wiedzę na temat sposobów promowania nieruchomości w Internecie oraz za pomocą tradycyjnych kanałów sprzedaży (prasa, billboardy), a także poznają tajniki cross promotion w branży nieruchomości. Podczas szkolenia zostanie położony również nacisk na relacje z klientem i sposoby radzenia sobie z klientami trudnymi tak, aby móc przekonać nawet najbardziej wymagającego klienta do zakupu oferowanej nieruchomości.
Program szkolenia:
1. Rynek nieruchomości i jego specyfika w kontekście działań marketingowych
2. Marketing nieruchomości w Internecie
- siła marketingu internetowego
- kreowanie wizerunku w Internecie
- gdzie się reklamować?
- pozycjonowanie w Internecie
- reklama w mediach społecznościowych
- pomiar efektywności działań marketingowych w Internecie
3. Daj się odnaleźć potencjalnym klientom
- tworzenie unikalnych opisów nieruchomości
- praktyczne wykorzystanie zasady cecha- zaleta- korzyść
- unique selling point- jak go wyeksponować w komunikacie marketingowym?
- najczęściej popełniane błędy w komunikatach marketingowych
4. Home staging sposobem na uatrakcyjnienie nieruchomości
- home staging- istota zjawiska
- podstawowe zasady home stagingu
- najczęściej popełniane błędy przy sprzedaży/wynajmie nieruchomości
- techniki wykonywania zdjęć oferowanych nieruchomości
5. Cross promotion sposobem na zaspokojenie potrzeb klientów
- na czym polega cross promotion w branży nieruchomości?
- cross promotion- efektywne narzędzie w czasie kryzysu
- jak dobierać sobie partnerów do współpracy?
- sposoby komunikowania dodatkowych usług potencjalnym klientom
6. Etyczna a nieetyczna sprzedaż nieruchomości
- granica między etycznością a nieetycznością w sprzedaży nieruchomości
- społeczna odpowiedzialność biznesu
- reagowanie w sytuacjach kryzysowych
Korzyści:
Odbiorca:
Szkolenie kierowane jest do inwestorów, developerów, pracowników biur nieruchomości, spółdzielni mieszkaniowych oraz klientów indywidualnych, którzy są zainteresowani sprzedażą/wynajmem nieruchomości.
Czas trwania i forma:
Szkolenie prowadzone jest metodą warsztatową. Uczestnicy podczas ćwiczeń pracują zarówno samodzielnie, jak i w grupach. Poznane techniki mają możliwość wykorzystania w licznych zadaniach i symulacjach. W drugim dniu szkoleniowym uczestnicy w grupach przygotowują projekt promocji nieruchomości z wykorzystaniem wiedzy zdobytej podczas szkolenia. Po każdym ćwiczeniu uczestnicy otrzymują informację zwrotną od trenera.
Zajęcia odbywają się w godzinach 9:00-17:00 według planu:
• 09:00 - 10:30 zajęcia
• 10:30 - 10:45 przerwa kawowa
• 10:45 - 13:00 zajęcia
• 13:00 - 14:00 przerwa na lunch
• 14:00 - 15:30 zajęcia
• 15:30 - 15:45 przerwa kawowa
• 15:45 - 17:00 zajęcia
W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę organizatorów
- Doświadczonego trenera
- Sale szkoleniowe o wysokim standardzie
- Obszerne drukowane materiały szkoleniowe
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Serwis kawowy
- Obiad w każdym dniu szkolenia
- Pomoc w rezerwacji miejsc noclegowych
- Grupy do 15 osób
Zobacz również...
- Skuteczne porozumiewanie się w biznesie
- Komunikacja wewnętrzna IT-Biznes
- Komunikowanie zmiany
Zapraszamy do kontaktu!
Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Event Date | Do ustalenia |
Cena indywidualna | 1990,00 zł |
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706