Podane ceny są cenami netto, do których należy doliczyć 23% podatku VAT.
Trener: Krzysztof Tomkiewicz
REALIZACJA MOŻLIWA RÓWNIEŻ W FORMIE STACJONARNEJ.
RABAT DLA ZESPOŁÓW: min. 3 osoby z jednej firmy = 10% rabatu dla wszystkich!
Cel:
Celem szkolenia jest zdobycie kompleksowej wiedzy na temat zarządzania problemami oraz praktycznych umiejętności ich diagnozowania. W pierwszej części szkolenia uczestnicy szkolenia poznają proces zarządzania problemami i jego relacje z innymi procesami ITSM. Druga część szkolenia koncentruje się na praktycznych metodach rozwiązywania problemów, w tym głównie tych rekomendowanych przez ITIL i HDI.
Program szkolenia opiera się w części procesowej na modelu ITIL prezentując opisane w bibliotece rozwiązania. Jest ona pogłębiona o najbardziej efektywne techniki rozwiązywania problemów niezbędne do skutecznej realizacji tego procesu. Udział w szkoleniu dostarcza narzędzi przydatnych na każdym etapie procesu zarządzania problemami.
Udział w szkoleniu pozwala zdobyć umiejętności, z których można korzystać już następnego dnia po szkoleniu. Dostarcza gotowych recept oraz wskazuje w jakich konkretnie przypadkach należy z nich korzystać.
Odbiorca:
Szkolenie przeznaczone jest dla osób, które:
Szkolenie nie wymaga wcześniejszej znajomości ITIL i jest dostosowane do poziomu uczestników bezpośrednio realizujących zadania w ramach procesu zarządzania problemami. Zagadnienia procesowe zostały pokazane jedynie aby wyjaśnić kontekst wykorzystania prezentowanych technik.
Program szkolenia:
Czas trwania i forma:
Szkolenie online jest trzydniowe i w sumie trwa 12 godzin + przerwy. Zagadnienia są prezentowane teoretycznie, omawiane na przykładach i dyskutowane z uczestnikami szkolenia. Prezentowane metody znacznie różnią się złożonością i czasem potrzebnym na ich omówienie.
Zajęcia odbywają się codziennie w godzinach 9:00-13:30 według planu:
• 09:00 - 10:15 zajęcia
• 10:15 - 10:30 przerwa
• 10:30 - 12:00 zajęcia
• 12:00 - 12:15 przerwa
• 12:15 - 13:30 zajęcia
W ramach szkoleń gwarantujemy Państwu:
- Miłą i fachową obsługę organizatorów
- Doświadczonego trenera
- Materiały szkoleniowe w formie elektronicznej
- Certyfikat ukończenia szkolenia
- Grupy do 12 osób
Zobacz również...
- Procesy zarządzania usługami w IT
- Zarządzanie ryzykiem i podejmowanie decyzji w projektach
Zapraszamy do kontaktu!
Karolina Murawska
tel. 794 930 124
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Event Date | Zarejestruj się | |
---|---|---|
11-12-2024 9:30 | 1890,00 zł |
tel: +48 794 930 124
e-mail: biuro@edufuturo.pl
ul. Cybernetyki 4A lok. 174
02-677 Warszawa
Kuduro sp. z o.o.
NIP: 5213934580
REGON: 38950480000000
KRS: 0000911706